Ambitne plany Wealth Solutions, twórców kolekcjonerskich alkoholi

Maj 27, 2020

Nowe edycje kolekcjonerskich rumów i serie alkoholi konsumpcyjnych, takich jak miód czy whisky single malt – to plany Wealth Solutions na najbliższe lata. Spółka uruchomiła emisję akcji w drodze crowdfundingu, by przyspieszyć swój rozwój.


  1. Wealth Solutions S.A. to polska spółka z 13-letnią historią. Działa globalnie jako independent bottler, czyli niezależny podmiot butelkujący alkohole z najwyższej półki. Eksperci Wealth Solutions na całym świecie szukają cennych rumów, whisky czy koniaków. Następnie, wewnętrzny zespół kreatywny, projektuje ich oprawę, czyli skrzynkę, butelkę czy etykietę. Tak powstały m.in. słynne serie 51-letniej whisky Karuizawa 1964 czy Caroni Music – rumów z legendarnej destylarni z Trynidadu.

    Edycje alkoholi przygotowanych przez Wealth Solutions są znane wśród kolekcjonerów. Regularnie pojawiają się na aukcjach, a rekordowa cena uzyskana za butelkę, która wyszła z pracowni Wealth Solutions to ponad 700 tysięcy złotych (51-letnia Karuizawa na aukcji Bonhams w Hong Kongu). – Kolekcjonerzy są bardzo wymagający. Nieustannie szukamy nowych pomysłów na nasze edycje. Na przykład, na rynek azjatycki, skierowaliśmy ostatnio serię whisky Karuizawa dedykowaną rybom Koi, które uwielbiają Japończycy – mówi Maciej Rutkowski, Dyrektor działu kreacji w Wealth Solutions.

    Emisja akcji, w ramach której spółka planuje pozyskać do 2,5 mln zł, ma pomóc w ekspansji na rynku rumów. – Rynek rumów powinien rozwijać się równie dynamicznie jak rynek whisky. Wealth Solutions ma na koncie projekty z legendarnymi destylarniami Caroni i Foursquare. Teraz ruszyła z pierwszą edycją 30-letniego rumu z Gujany, a wiem że na oku ma kilka wyjątkowych beczek na kolejne projekty – mówi Michał Kowalski, akcjonariusz Wealth Solutions.

    Równolegle, dzięki środkom z emisji, spółka zamierza rozwinąć nową linię biznesową w ramach której powstaną alkohole konsumpcyjne tworzone pod własną marką. – Chcemy wykorzystać doświadczenie w selekcji i projektowaniu alkoholi, by zbudować kompletną paletę produktów w wielu gatunkach i segmentach cenowych. Dlatego wprowadzimy do oferty miód, wódkę oraz whisky zaprojektowane przez nasz zespół – wyjaśnia Radosław Butryn, Prezes Zarządu Wealth Solutions.

    Szczegółowe informacje znajdują się na stronie www.moje.wealth.pl. Niniejszy materiał ma charakter promocyjny, a rodzaj oferty publicznej nie wymaga udostępnienia prospektu emisyjnego, ani memorandum informacyjnego.